fredag 1. februar 2008

Diverse vilkårlig info, ikke så mye nytt

Om snowboardkjøring:

Det har snødd snødd, tidelibom denne uka! hatt noen heftige pudderdager. Det er sant som de sier, at det blir ganske fort oppkjørt her, men det er såpass digert at man får pudra seg ganske bra når man er i bakken hver dag. Og man trenger ikke utsette seg for 2timers gåturer, skredsøkerutstyr og spade for å ha det moro, det er ganske tilgjengelig!

Har kjørt med forskjellige folk hver dag, det er supert, fordi alle har forskjellige steder de kan vise meg!

Har også gjort noen forsøk på nye triks i parken og gitt meg sjøl litt juling.

Ellers:
Jeg ler MYE her! Spesielt av 2 briter jeg bor med. Alt de sier bare kommer ut morsomt. kanskje ikke Såå morsomt egentlig, tror de stusser litt av og til . Når de skal etterligne aksenten min, drar de Sean Connery-stil.

Jeg har blitt flytta opp i 2.etg i huset. Deler rom med en japansk jente, hun er sææær. Sitter på rommet sitt og diller med PCen sin nesten hele tiden, sosialiserer seg aldri. Og røyker masse marihuana. Igår er jeg rimelig sikker på at hun gjorde det inne på rommet, det stinka! Gruer meg til å kjefte på henne for det. 2.etg er mer sosialt, flere smågutter og litt mer rotete. Gøy å bo her , kødder mye, men "rømmer" av og til ned til 1.etg. når jeg ønsker litt ro og siviliserte forhold.

Det har flytta inn et dansk par her og litt sært: Jenta går på medisin, samme år som meg, har også tatt 6mnd fri, 2mnd i Whistler og 4mnd i Sør-Amerika!

Jeg gleder meg til å få litt ro når pappa kommer. Har blitt litt mer festing enn planlagt! Men det har jo vært første uka. Litt unntakstilstander. Og jeg har faktisk vært i bakken hver dag, supertidlig noen av dagene.

Ingen kommentarer: