torsdag 10. april 2008

Romperisting og solkremtrobbel

Satser fremdeles paa den minimalistiske stilen. Har enda ikke faatt bagasjen min! Men jeg oyner haap: Den er i det minste i Brasil naa.

Resten av uka i Rio var litt turist-ting, en del festing, dassing og daarlig vaer. Morsomste kvelden var definitivt Favela Party, digert varehus-aktig utested i slummen med minst 1000 mennesker, sambamusikk og romperisting paa hoyt nivaa! Mest lokale, noen turister. Bare aa slaa seg loes!

Naa har jeg tatt en snerten 24-timers busstur til Itacare, surfelandsbyen jeg snakka om. Endelig soool! Hostellet er har hengekoye paa verandaen, 9 kosete katter og 2 hunder. Kan det bli bedre?

Jeg var forsvarlig og smurte meg med 50+ solfaktor forste dag paa stranda, men slurva: Har diverse ildroede flekker i fasinerende moenstre der jeg har glemt eller ikke kommet til. Krysning mellom dansk flagg og jalla leopard.

Ingen kommentarer: