torsdag 3. april 2008

Rio min Rio

jepp, da har et heelt annerledes eventyr begynt! Rio er varmt, travelt og bedagelig. Hostellet mitt er helt topp med bra folk, masse happenings og digg bar med lite basseng paa taket.

Har tilbragt mine foerste 2 dager paa a slove, drikke ol, litt stranda,prate og vandre rundt og kjope ting jeg trenger. For: Bagasjen min er helt lost! De har enda ikke klart aa spore den, begynner aa frykte at jeg maa bli lengre i Rio enn planlagt for aa vente paa den. Men klarer meg greit, har kjopt flip-flopper og bikini ++ og det er stort sett alt jeg trenger.

Ikveld var vi oppaa to fjell med gondol og saa paa utsikten, imorgen skal vi opp og hilse paa Jesus og boat party.

Har ca. bestemt meg for neste reisemaal: Rolig liten surfelandsby paa nordostkysten. Kan tenke meg aa bli stuck der noen uker! En fordel at surfebrettet mitt dukker opp...

Mest underholdende bekjentskap er to Aussier som er ¨brodre¨,dvs. de ble fodt med 2 ukers mellomrom ca. 9mnd etter en nyttarsaften der to ektepar ble meget godt kjent paa kryss og tvers! Saa ingen vet helt hvem som er far til hvem, de gidder ikke sjekke! Dette horte de da de var 18 aar.

Ingen kommentarer: