fredag 25. april 2008

JEG HAR FAATT SEKKEN MIN!!!

Endelig, etter 3 uker! jej! og surfebrettet mitt er limt sammen igjen! Skikkelig julaften altsaa.

Stemmen er tilbake og hostinga er borte ogsaa. Eneste jeg mangler naa er friske oerer. Det andre oeret mitt ble inspirert og ga seg hen til infeksjonen det ogsaa. Paa et punkt vaakna jeg med blod ut av det ene og puss ut av det andre. Digg! Men oere nr.1 er paa bedringens vei, og jeg har en veldig soet lege som passer paa meg. Men slitsomt aa vaere gammel dame som hoerer daarlig! Har kroepet til korset og tatt surfepause.

- Igaar dansa vi til reggae i poesregnet

-Den ene hunden paa hostellet digger oss og blir med oss hvor enn vi gaar

- Ble veldig glad da Florina, min favorittperson her (sveitisk, 24 aar og glad i aa surfe og ha det goey), bestemte seg for aa bli her 1 mnd. til! Mange av de jeg har hengt med er her bare 1-2 uker, saa bra med en liten "kjerne". Alle som kommer blir lengre enn planlagt forresten. Jeg blir nok her ihvertfall ut i mai. Vanedannende sted!

-Til medisinerne: En by i naerheten heter Ileus :)

Ingen kommentarer: