mandag 30. juni 2008

Hadebra, Itacaré!

Ja, da ble det paa tide aa dra videre. Noen sa " travelers become experts at moving on".

Jeg syns faktisk det er helt greit. For de siste 5 dagene har Itacaré vaert regn, regn, regn. Og stort sett crappy boelger. Og alle vennene mine har reist, nesten ingen nye har kommet. Frustrerende, men gjoer avskjeden lettere. Har blitt veldig flink i Idioten-kabal. Og kommer til aa ha verdens mest gjennomfoerte pakka sekk.

Naar det gjelder surfinga, foeler jeg at jeg har blitt flinkere. Og jeg innbiller meg at jeg ser litt mer muskuloes ut. Men har innsett for alvor hvor uforutsigbare boelger er. Jeg kunne ha en periode hvor jeg foelte alt var helt konge, for saa aa ikke klare en eneste boelge paa over en uke. Mer styr enn med snowboard, men wow jej saa goey det er naar det ordner seg! Kommer til aa surfe mer, men snowboard er nok naermere hjertet mitt.

Jeg har ploeyd gjennom 4 vennegjenger her: En jentete gjeng, en veldig guttete og to blanda. Ble veldig glad i alle sammen.

Guttegjengen var min siste, jeg var eneste jenta. Ble kalt " Your Highness" og "Hot Norwegian" og var omringa av klassisk gutteprat, tror dere jeg koste meg, eller? :) Naa er jeg litt lei av at de gaar i opploesning, molefunkne avskjeder og et par tomme dager foer neste pulje dukker opp og tar form. Aa si hadet til Flurina var helt forferdelig. Vi graat og graat paa hver vaar kant.

Saa veldig deilig at neste reisefoelge kommer jeg definitivt til aa se igjen seinere! :) Drar til Costa Rica i morgen, skal ha 3 hektiske uker i Mellom-Amerika med Astrid, Jenny og Mia foer jeg drar hjem. Har ikke helt satt meg inn i hva vi skal gjoere, men gleder meg som en unge! Blir digg etter saa mange uker med slaraffenliv.

Ingen kommentarer: